Перейти до основного вмісту

Критерії оцінювання


Критерії оцінки робіт учнів


Середній
Достатній
Високий


Розуміння
завдання
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
Робота демонструє точне розуміння завдання




Виконання завдання
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел



Результат роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції



Творчий підхід
Студент просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Шановні друзі!

Ким би людина не мріяла стати, кожна любить мабуть мандрувати. Запрошую Вас на новий урок. Де кожен із Вас прорахує свій крок. Урок не урок, а цікава веб-гра. Це веб-квест, форма навчання нова. За партою усіх заставляю читати, писати, а хочеться Вам, весь Світ подарувати. Тож давайте разом у подорож рушати. На сторінках Інтернету географію вивчати. S.V.Chalova Пропоную Вам здійснити захоплюючу подорож навколо країнами Великої Британії. Подорожуючи Веб-квестом, Ви познайомитеся з історією та культурними пам'ятами різних країх. Після проходження Веб-квесту, Ви станете знавцями різних традицій та зможете почуватись в будь-якій країні як вдома».