Критерії оцінки робіт учнів
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Розуміння
завдання
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми;
використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не
оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і
матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість
джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання
завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення
до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або
проаналізувати інформацію
|
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна
або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали
мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно;
використовується інформація з достовірних джерел
|
Результат
роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається
чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи.
Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші
учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє
відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована.
Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
|
Творчий
підхід
|
Студент просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає
критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але
не робляться виведень
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється
яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи
|
Коментарі
Дописати коментар